Sąmoningas kvėpavimo lavinimas yra greitas ir ypatingai efektyvus kelias į kokybišką gyvenimą, nes kvėpavimas atspindi nesąmoningai pasireiškiančius gyvenimo modelius, įpročius, įsitikinimus. Pradėjus sąmoningai kvėpuoti turime unikalią galimybę pakeisti savo veikimo šablonus iš nesąmoningų į sąmoningus, t.y. juos valdyti ir keisti, keičiant tik kvėpavimo šabloną.

Šis praktikumų kursas jau bus trečiasis ir paskutinis šiais metais.

PRAKTIKUMO TURINYS – TRIJŲ ŽINGSNIŲ PROGRAMA

1 DALIS 
DĖMESINGUMAS. ( sąmoningumo faktorius) Žinutė: PABUSK!

Praktikuosime savistabą, leidimą sau būti taip kaip yra, neutralumą, visapusį savęs priėmimą. Išmokę stebėti savo kvėpavimą mes pradedame mokytis stebėti aplinką ir ją priimti neutraliai, nereaguoajant. Stebiu ir pastebiu save ir savo elegesio modelius, tuo pačiu pradedu suprasti kitus. Priimu save visokį, priimu aplinką, kurios pakeisti dažnai negalime.

2 DALIS 
ATSIPALAIDAVIMAS (paleidimo faktorius). Žinutė: PALEISK!

Praktikuosime iškvėpimą, nes tam, kad giliau įkvėpti visų pirma reikia pilnai iškvėpt. Daugėlis mus veikiančių aplinkos veiksnių: stresas, nuovargis, nemiga, depresija ir pan. – atsiranda tik todėl, kad mūsų įspūdžiai, reaktyvumas kaupiasi mūsų kūne, prote ir emocijose. Atsipalaidavimas yra fenomenas, kuris išsiskleidžia kaip: paleidimas, atleidimas, leidimas būti sau ir kitam, neprisirišimas, laisvė, laisva valia, išleidimas emocijų, atsivėrimas, prasiplėtimas, orgazminė būsena.
Be atsipalaidavimo sunku pasiekti tikslų

3 DALIS 
KVĖPAVIMAS (energijos faktorius). Žinutė: PRISIIMK ATSAKOMYBĘ!
Praktikuosime įkvėpimą sujungdami su iškvėpimu ir savistaba. Kvėpavimas tai erdvė, kurioje gimsta nauja gyvenimo kokybė. Kvėpavimas, stebint save ir atsipalaiduojant, gimdo naujas erdves, naujus potyrius, naujus gyvenimus. Kvėpavimas įgalina mus pakilti ir žengti, pakilti ir skristi, pakilti ir vėl pradėti naujai.
__________________________________

KUO NAUDINGAS PRAKTIKUMAS:

~ išmoksite sąmoningo kvėpavimo detales pritaikyti kasdieniniame gyvenime
~ pagerinsite savo fizinės ir emocinės sveikatos būklę
~ išmoksite dirbti su stresu “čia ir dabar”
~ įgysite kasdienių kvėpavimo pratimų rinkinį
~ išmoksite greitai ir efektingai koncentruoti dėmesį į savo tikslą
~ išmoksite kokybiškai atsipalaiduoti
~ išmoksite pasikelti savo energiją

Darbas vyks mažose grupėse, todėl kiekvienas gaus asmeninį dėmesį. Su savimi turėkite užrašų knygutę ir rašymo priemonę, šiltesnes kojines ir šiltesnį džemperiuką bei vandens buteliuką.
_______________________________
Sąmoningas kvėpavimas yra labai paprasta ir tuo pačiu ypatingai galinga praktika.
Praktikuodami sąmoningą kvėpavimą, telkdami dėmesį į kvėpavimą, stebėdami jį, mes mokomės ir ruošiamės realioms situacijoms gyvenime, mes įgauname įrankį, kuris padeda:
išbūti sunkumus,
pakelti stresines situacijas,
nebeįsivelti į proto karus,
atsitraukti,
padaryti pauzę,
atsikvėpti,
atsipalaiduoti,
įsileisti džiaugsmingumą,
atsivereti kūrybai,
pajusti save tikrą.

Ir tuo pačiu mes:
gerinam sveikatą,
raminam protą,
mokomės jausti savo emocijas ir būti su jomis,
patiriam dvasios būvimą, atsiveriam sielos gelmėms.

Šarūnė Lynikaitė
Sertifikuota sąmoningo kvėpavimo instruktorė
+370 685 64987 | sarunely@gmail.com