DIY (iš ang. kalbos “Do it yourself”) praktika – tai toks užsiėmimas, kurį gali daryti pats aplinkoje, kurioje jautiesi jaukiai ir saugiai – namuose.

DĖŽUTĖS KVĖPAVIMAS | Praktika #2
sara-3
Praktikavimas realiose aplinkybėse yra svarbiausias sąmoningo praktiko bruožas.
Kada kyla įtampa? Na tokių aplinkybių gyvenime būna n +1: sėdint prie stomatologo kabineto, prieš egzaminą, prieš vedant nuotaką prie altoriaus, einant pas viršininką “ant kilimėlio”, prieš darant svarbią prezentaciją, kai kyla nerimas, baimė, o realiai ypač reikalingas “blaivus protas”,
Vienas iš populiariausių ir yapč efektingų sąmoningo kvėpavimo pratimų yra BOX breathing ( iš angl. kalbos “Dėžutės kvėpavimas”). Šio efektingo pratimo pagalba stresas, baimės ir įtampos lyg uždaromos į dėžutę.
Jis populiarus, nes yra ypač paprastas ir jam nereikia jokios specialios aplinkos. Jį galima daryti einant, sėdint, laukiant, važiuojant, vairuojant, betkada, kai čia ir dabar reikia aiškaus mąstymo.
_____________

Per 4 sek. įkvėpimas – 4 sek. kvėpavimo sulaikymas – 4 sek. iškvėpimas – 4 sek. kvėpavimo sulaikymas.

Ir taip tęsiama, kol baimė, nerimas ir stresas nurimsta, atsitraukia, atrodo, kad prašviesėjo akyse, atsiranda energijos, mintys tampa aiškios lyg krikštolas.

______________

Ramios mintys, koncentracija, aiškumas – sėkmingo žmogaus bruožas.

 

 

Praktika #1 | Rožių rojus

 

Praktika #3 | Pasakyk TAIP TAIP TAIP