3394944290_894f99abe1

Praktika #5| IŠSILAISVINIMAS

Iškvėpkite viską iki galo. Tada giliai, bet minkštai įkvėpkite ir vėl iškvėpkite. Iškvėpdami iš kūno paleiskite visas įtampas. Atpalaiduokite galvos odą, kaktą, veidą. Kvėpuokite ramiai ir tolygiai. Atpalaiduokite liežuvį, gerklę ir pečius. Atpalaiduokite rankas, nugarą, pilvą, dubenį, kojas ir pėdas. Kvėpavimas ramus ir tolygus. Atsipalaiduokite vis giliau. Kvėpuojant atsipalaiduoja kūnas ir protas, rimsta emocijos.

Tarkite šiuos žodžius.
Noriu išsilaisvinti. Paleidžiu viską, kas man nebereikalinga. Paleidžiu įtampas. Paleidžiu baimę, Paleidžiu visą pyktį. Paleidžiu kaltę. Paleidžiu gėdą. Paleidžiu liūdesį. Atsisveikinu su visais ankstesniais suvaržymais. Paleidžiu ir esu ramus. Viduje ramu ir gera. Puikiai sutariu su gyvenimu. Esu saugus.

Tęskite kvėpavimą ir dar gilesnį atsiplaidavimą. Pakartokite tekstą 2-3 kartus, galite jį įsirašyti į diktofoną, kad galėtume girdėdami dar giliau atsiplaiduoti.

Praktikuojant reguliariai šis pratimas taps visiškai natūralia įprastos elgsenos dalimi. Nusiraminus ir atsipalaidavus teiginiai lengviau pasieks gilesnius jūsų esybės klodus. Tapsite imlesni ir atviresni jiems. Nėra jokios būtinybės stengtis, įsitempti, grumtis. Tik atsiplaiduokite ir mąstykite tinkamas mintis.

„Išsilaisvinimas“ remiantis pratimu iš knygos Louise Hay „Pamilk save ir būk laimingas“

Su meile ir šiluma, Šarūnė Lynikaitė